Morgonpigg och rask!

Vaknade halv 2 idag, underbart skönt! Mellanlandade dock på ungefär 06.00.. Det är då kattfrukostklockan ringer i mitt huvud hehe :) Jag har nog inte sovit såhär länge på jag vet inte hur länge!

Gårkvällen var nice! Började med gott käk på Mariedal, snackade mycket goja och sörplade alkohol :)
Slutade på stan, satt på Invito på uteserveringen och tog en drink, så att säga. Gjorde planer för sommaren, med start nästa helg!
Träffade många människor, bland annat gamla klasskamrater :) Mycket trevligt och många skratt!
Har nog inte skrattat så mycket som jag gjorde igår på väldigt länge!
Tack allihop!

Idag var det planerat att jag skulle städa, får se hur det går med den saken med tanke på att jag sov bort halva dagen :P man kanske kan börja lite smått i alla fall... göra klart imorgon efter man kommer hem från Sävar.

Det är ju Sävarmarknaden imorgon, tänkte att man skulle hoppa dit och se om det finns några roliga saker att köpa. Brukar ju finnas ganska mycket olika roliga grejer :)
Efter det blir det nog att äta middag hos mor och far.

Dags att göra nå nytta :)

Tjingeling


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0