Måndag

Som alla övriga måndagar har man idag gått omkring och tappat allt man har hållt i, allt från små papperslappar och tomater till koppar och glas.. Undrar varför det blir så? :S
Har lagt in min semester idag, längtar som få! 6 veckor i det fria haha! Tragiskt nog så blir man mer lättirriterad och arg ju närmare man kommer.. men den 2 juli, då jävlar! :D

Jag känner att det blir en tidig kväll ikväll, kanske kura ihop sig i sängen med en mumsig tekopp och se förhäxad :) Kan behövas lite relaxing när man tänker efter på vad denna vecka bringar.. kommer inte få så många lugna stunder :P

Tjingeling!


Ville bara visa lilla tjockisen från hans söta sida :)

Min lilla tjockis Hubbabubba från sin söta sida :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0