Lycka!

Äntligen helg! Veckan avslutades med en underbar dag, lagom lite folk! Mycket härligt om man jämför med resten av veckan :) Slutade till och med tidigare, underbart!

Helgen är obestämd.. många kansken är inblandade, hoppas på att få käka planka till middag imorgon, trä är bra för själen! Hoppas bara att andra också tycker som jag hehe!
Det enda säkra är att det blir shoppingtur med Anna :) Hade tänkt hitta en helt ny sommargarderob, eftersom jag har slängt hälften av mina kläder denna vecka, lika bra att he bort sånt man inte använder.

Händer inget annat intrssant så kanske man tar tag i vårstädningen. Det skulle verkligen behövas. Typiskt att man var sjuk förra veckan annars hade det blivit gjort då istället.. men men, inget att hänga läpp för! Den dagen den sorgen som man säger!

Nu är det dags för lite Greys Anatomy, och sen blir det att laga mumsig middag till mig och sambon ;)

Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0