Kulturnatta

Ja, då ska vi se vad kvällen bringar!

Nidde och Mia är här och jag förmodar att vi ska börja dra oss ner mot stan snart för att uppskatta Umeås kultur så att säga... kanske borde man ha sin "Umeå Kulturhuvudstad 2014" tröja :P haha!
Skämt å sido så tror jag det blir en trevlig kväll, en gnutta alkohol och trevligt sällskap brukar göra susen :)

Stadsresan som ägde rum idag med Anna var väldigt produktiv. Hittade många Olika linnen och toppar.. Till och med ett par nya skor. Alla som känner mig vet att jag har haft samma sorts skor sen mellanstadiet.. men nu kände ja att det var dags att byta till mig ett par nya, dock fortfarande adidas men ändå ett plus :)
Hittade Examenspresent till lillasyster som går ut 9an i sommar, och jag tackar Anna för att hon hoppade med mig ända till Strömpilen för det.

Nu tänkte jag vara lite social och umgås med våra gäster här på ÖK, men vem vet? Vi kanske ses på stan ikväll?

Tjingeling


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0