Full rulle!

Sprang raka vägen hem från jobbet idag för att slippa all stress som jag vanligtvis lastar på mig när jag har mycket att göra :P
Har tvätt tid idag som började kl 16 så man var ju tvungen att hinna i tid. Eftersom jag och sambon ska iväg och hälsa på farfar Lilja kl 18 så kan det vara bra om man följer tidschemat, maskinerna tar ungefär 2 timmar att tvätta så det blir alldelens lagom :)
Var länge sen man såg gubben nu så det ska bli trevligt :)

På väg hem därifrån tänkte vi hoppa förbi Obs för att storhandla också, sen ska vi hinna innan systemet stänger så att helgen blir räddad, haha!
Då har vi ca en timme på oss att handla för vi måste vara hemma senast kl 21 för då börjar andra semifinalen i schlagern och denna gång är det ju Sverige! Får se om våran Anna kommer med eller inte... Ganska tufft motstånd ikväll. Hoppas bara att mina favoriter kommer med.. Azerbaijan, Kroatien och så Sverige såklart!
Annars blir jag lite bitter.. så då får nog Elin sjunga för mig på jobbet istället för tvärtom haha :P

Men men, vi får se om mitt lilla schema håller ikväll.. för mellan Obsturen och schlagern måste man ju hämta upp tvätten som har hängt och torkat medan man varit på utflykt :)

Dags att fara!

Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0