ESC 2010!

Då var det avgjort för i år, Tyskland vann! :)
En härlig låt som inte är riktigt som alla andra, Lena-Satellite!

Idag var jag och Eric en sväng till Sävar. Det var ju marknad idag och vi hittade massa roliga grejer! Eric hittade också lite fiskegrejer så nu blir det nog en massa fiskande till helgen, hehe :P
Stannade på middag hos familjen, blev lasagne.. Då vart man go å glaa :D
Lena fick färga mitt hår också, blev ganska rött faktiskt men det blir nog bra! Alltid roligt med nya hårfärger :)

Men nu blir det kanske en film, får se vad som går på tv, vilket påminner mig om att jag måste hyra Avatar. Har velat se den hur länge som helst nu men det har aldrig blivit av.. Man kanske kan ta med den till stugan :)

Nu kom Bubbas och det verkar som att han vill mysas med matte som aldrig verkar vara hemma längre :( Stackars dom små kissarna!

Tjingeling!


Kommentarer
Martina

Jag tyckte laten va samst!!! Fatta inte hur hon kunde vinna! Men men Eurovision ar ju inte som den en gang va...

2010-05-31 @ 03:33:57
URL: http://martinabrodin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0