Vart är alla människor?

Stadshuset har typ varit tomt på folk hela veckan, börjar likna ett spökigt gammalt hus som inte vill äta lunch haha!
Det har varit löjligt lite folk hela veckan.. nästan så man bara står och gör ingenting mellan 11 och 13 :P

Sen kan jag bara tala om att cykelminen, ni vet den minen man har när man sitter på cykeln och trampar och trampar med kommer aldrig fram.. den minen är ful som fan! har mött några som har den. ser ut som ett snett mycket tillgjort leende som är skevt och skrämmande, och ögonen blixtrar av besatthet! Styggt! :P haha!
Kom på mig själv med att göra samma sak idag.. så tänk på det ni.. när ni cyklar nästa gång :)

Helgen är fullspäckad! Mer om det senare ;)

Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0