Shopping...

Har varit på Obs och handlat maten inför midsommar, nu får folket säga vad dom vill för det finns ingen återvändo :P
Sen kan man ju tycka vad man vill om damer som absolut måste stå i utgången och prata så ingen kommer förbi, men jag tycker iaf att dom borde få sig ett slag på käften.

Dock måste jag handla mer imorgon.. får nog bli i Sävar på väg ut i stugan... lite småsaker som kan vara bra att ha :P
Nä.. känner att bloggandet inte riktigt är roligt att läsa.. så jag ber om ursäkt för mitt innehållsfattiga liv, haha! Nä, om man skulle ta och skriva klart den lilla inköpslistan kanske!

Och sen blir det nog att skuttain på halens hemsida och beställa lite grejer.. känner att jag har lite abstinens :)

Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0