Räkan

Var i Sävar idag på Denises skolavslutning. Nu väntar gymnasiet för lillbruttan! :P
Hon sjöng en liten truddelutt som faktiskt var höjdpunkten i programmet! Måste ju säga att Kryppe var finare på vår tid, hehe!
Hur som helst så har det ju varit väldigt fint väder idag.. tillräckling fint för att Räkan skulle uppenbara sig haha! Jag har nu en jättevacker och röd linje efter mitt linne och sen kommer en söt liten rosa linje, eftersom jag hade bikini hemma hos mor och far, suck!
Så nu är jag trerandig och gullig som en polkagris, får se hur skönt det blir att sova inatt haha!

Inte spelar det nån roll med solskydd heller! Drog på mig massor när jag kom till huset men vad hjälpte det? Blev ju bara mer bränd. Det kommer ju vara snyggt imorgon när man ska ut och parta med Systeryster som är uppe på besök från Jönköping. Om färgen inte lägger sig så blir det svårt att hitta en outfit att ha :P

Men nu blir det en lugn kväll med en film eller två!

Tjingeling!

ps. Det luktar bränt.... ds.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0