Neeeeeeeeeej!!!

Det regnar!! Varför börjar det spöregna en halvtimme innan jag ska cykla in till stan?
Sitter på jobbet och dödar lite tid eftersom jag ska hämta ut biobiljetter idag.. hör ett jävla brusande och upptäcker att det vräker ner! Inte alls kul! Då ska man alltså cykla till centrum innan man får komma hem i värmen, usch ba! Man kan ju hoppas på att det avtar lite innan jag far :P

Skönt som få att det äntligen är helg igen! Den här veckan har varit döden själv... för det första så stängde dom av den snabba hissen för reparation, det tog 4 dagar.. nice.
Så man var tvungen att fara omkring med alla konferensvagnar i handikapphissen som går segast av alla hissar i hela sverige, och då skämtar jag inte heller!
Sen har man haft beställningar som ska vara ute vid halv 8, 8 tiden. Tror ni man kan börja normal tid då eller? Nej, inte riktigt.. Upp med tuppen är det bara!
Ska nog bara sitta fast i soffan ikväll, är så döless på att stå upp. Blir ju inte bättre av att man har hälsenor (eller nåt) som en 80 årig tant, går ju mest omkring och haltar hela tiden :P

Vila ut och ha en bättre dag imorgon helt enkelt :)

9 arbertsdagar kvar till semestern!

Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0