Nådigt förbannad

Mitt i lunchen idag så hörs ett brak inne i diskrummet... Diskmaskinen har gått sönder..
Vi ringde och felanmälde men inte fan kommer storköksservice inte! Nä, så nu står det fullt med odiskad disk överallt! >:(
Vem vet om dom ens kommer imorgon?! Man får ju hoppas det annars blir det tufft kan jag lova!

Sen fick vi ingen frukt till idag heller, vad är det som händer egentligen?!
Blev lite panikartat där ett tag.. Men när vi ringde och påminde dom små djuren så kom dom med svansen mellan benen, dom hade helt enkelt glömt bort oss, suck!

Nä, nu ska jag bara skita i det där med disken, det är morgondagens problem....
Dags för mat!

Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0