Midsommar

Imorgon smäller det! Vi hoppas på bra väder.. iaf uppehåll :)
Kommer över en massa härliga människor och tillsammans ska vi skriva historia i midsommarfirande!! haha, eller nåt i den stilen :P

För dom som är intresserade, menyn för kvällen:

Fördrink, tänkte mig en martini. Det låter väl himlarns mumsigt?
Förrätt, rensteksrulle med pepparrot och wästerbottensost, så slipper vi den nedrans skagentoasten haha!
Varmrätt, helgrillad fläskfilé i annikamarinad med potatisgratäng och madeirasås, en aningen experimentaktigt med vad fan, man måste ju få göra nya saker ibland :P
Efterrätt, panacotta med vit choklad och bärsås, en gudagåva! Även om man inte tror på gud, haha!

Hoppas att allt går vägen, men om det inte gör det så är det bara att dränka sina sorger i alkohol :P Nog för att man kommer dränka sigi alkohol ändå men man vill ju vara glad medan man gör det, eller hur?

Idag är jag iaf lat och låter Eric köpa pizza, så man hinner göra allt som ska göras ikväll, lite "mice en place" så att säga.. Undra om jag stavade det där rätt nu? Shit the same, jag går inte i skolan längre! Inga riktiga kökstermer på frrraaaanska behövs :P

Önskar alla en riktigt rolig midsommar! Dock inte allt för rolig, för det är aldrig bra med folk som ligger och kryper i buskarna! Haha!

Tjingeling!

Ps. Ta det lurre i trafiken nu ds.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0