Men hallå?!

Att drömma att man blir mördad... Är det ett bra eller dåligt tecken?

Nu kanske man borde ta sig i kragen och bära ut alla kartonger som man har packat på sig med vinterkläder och annan skit :P
Är dock ganska fullt i förrådet, det gamla staffliet tar upp jättemycket plats. Ska nog ta och såga sönder det och elda upp det hehe!

Lite middag skulle också sitta fint, fil kändes inte riktigt som nåt jag vill äta två dagar i rad.. ska se om det inte finns någe mer roligt i frysen :) Måste ju rensa ur den så min fina trädgårdsbärsglass får plats!

På tal om middag... funderar på att kanske göra grillspett i helgen. Jag vet att vi sa enkelt, typ hamburgare.. men det kan vi ju ta till lunch och sånt, eller hur? Jag tror nog det blir uppskattat med lite göööda på grillen ;) Hur som helst så gör jag det mest för min egen del, är så sugen på grillspett så jag tror jag hoppar ut i en hage snart och skriker "Muuuu" haha!

Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0