Lottas Krog

Efter jobbet igår så vandrade jag och mina kollegor ner till Lottas för att äta lite mumsig mat.
Har velat äta där hur länge som helst men det har aldrig blivit av så nu är jag som himlarns nöjd :)
För mig blev det en Club Sandwich som var skitgod! Resten av gänget åt lite blandade rätter, men alla, nästan iaf, var nöjda och glada och mätta efteråt! Blev ett par glas över trevligt samtal efter maten också och det skadar ju aldrig ;)
Så nu är det bara att tagga nästa gång man far på Lottas för då vill jag smaka den där macaroni tjosan hoppsan, vad den nu heter? :S haha!

Ikväll blir det att skena iväg till bion för att se Eclipse! Som ett galet fan och bara skrika "aaaaaaaahhh!!! Oh my gooood!!!"
Eller inte...
Blir nog ett långsamt lunkande hehe, jag överlåter hojtandet åt dom som har mindre verklighetsuppfattning :P

Nä, nu blir det att hitta nå kläder och kanske kamma håret för omväxlings skull, en liten klump med mascara i ögat har ju aldrig slagit fel heller :P

Tjingeling!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0