Kniven mot strupen

Klockan 21 ikväll så blir det att bänka sig framför tvn och titta på när dom grillar Norrskensgården :P
Vem vet? Kanske känner man nån som jobbar där?
Ska iaf bli kul att se, ungefär som när Fuskbyggarna var i Umeå :)

Har nu bokat biljetter till Eclipse! Blir att se den på premiärdagen, hehe! Bara två veckor kvar nu :D
Men sjukt som fan att man måste hämta ut biljetterna dagen efter man bokar dom! Varför då? Irriterande som få... sen att dom vanligtvis inte öppnar förrän kl 17 är ju också drygt, då måste man slå ihjäl massa tid på stan i en timme eftersaom man slutar kl 16 själv.. Men men, finns väl inte så mycket att göra åt, ska man på bio så får man väl acceptera deras dumma regler...

Har iaf funderat lite på Midsommarmenyn.. Så nu till alla inblandade.. Vad sägs om att grilla kycklingfiléer? Mums som fan :) Vi får ta och diskutera ihop oss :P

Nu blir det att ta ett glas vin (behövs efter dagen jag haft...suck..) och småäta på lite kex med min favvo ost, som jag nu har tagit reda på vad den heter.. Port Salut!

Tjingeling!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0