Helgen som var..

Vaknade på fredagsmorgon och solen strålade in genom rutan! Härligt att det var så bra väder på midsommar :) Det blåste inte ens :) Kvällen blev lyckad för min del iaf, maten var god och man fick sig några skratt :P
Huvudvärken där på slutet blev dock en partykill, nu i efterhand har jag dragit sluitsatsen att jag var för nykter.. hade helt enkelt hunnit börja bli bakis, håller ni inte med? haha!
Hur som helst så hoppas jag att alla hade en trevlig kväll :) Synd bara att det blev ett ofrivilligt plurr för Per och Westman, men mest synd om telefonerna som inte överlevde olyckan.. Man vet ju själv hur det är att bli av med en så :P Och slutligen ett tack till alla som hjälpte till med mat och städning och sånna grejer! :)

Tunnbrödsrullar med renstek

Förrätten, rensteksrullarna.. mums vad renstek är gott!



Eric grillar på fläskfilén :)

Eric grillar på fläskfilén :P


Panacotta med vit choklad & bärsås

Efterrätten, Den mumsiga panacottan.. jag tror jag måste börja göra dessa hela tiden bara för att dom är så goda :)

Hoppas alla blev lika mätt och glad av maten som jag blev :)



Det är så skönt att vara ute i stugan bara för att vara också. Man behöver inte bry sig så mycket om nånting :) Vi har mest bara sett film och bara varit dom sista dagarna av helgen. Har blåst som fan så det har inte riktigt gått att vara ute så mycket, jag som hade tänt jobba på brännan i helgen ;)
Jaja, jag får köra på den nån annan helg... har ju hela semestern på mig! Och nu är det ju bara 5 arbetsdagar kvar! Tjohoo!! :D

Sen fastnade Bubben i ett träd också...

sitter fast i ett träd

Hade han haft sina kulor kvar hade det nog painat en del, haha, sötnöt!

Tjingeling!


Kommentarer
Mia

Maten va jättegod! Och jag måste nästan tigga om receptet på såsen för jag är kär ;D kramkram!

2010-06-29 @ 11:08:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0