Ha!

Var inne i förrådet igår och tog fram alla sommarjackor och sommarskor. Tänkte att det var dags att stoppa undan vintern en gång för alla! Upptäckte då att det blev några par skor.. 21 för att vara exakt, haha! Jag som alltid tyckt att det inte var så många, kanske 5 st och inte mer. Men den gubben gick inte haha :)
Har nu slängt några som är gamla och slitna.. sen ska jag försöka ta mig iväg till skomakarn för att klacka om ett par också, får se hur det går.

Ska fara och handla ikväll, först blir det att köra in på Intersport och hitta några nya träningsskor... ja, jag vet att det kom som en chock, men träningsskor måste man ha om man inte vill få ont i fötterna haha :)
Men dom stänger i alla fall kl 19 så det blir att handla på Obs lite tidigare än vanligt. Vilket betyder att det kommer vara lite mer folk än vanligt, drygt att gå i stora cirklar runt folk bara för att dom är segast av alla!
En fråga; Stavas cirklar så?

Hoppla sa hästen när den gick på grönbete...

Nä, om man kanske skulle ta och betala räkningar. Taskigt mot Eric att dra ut på det, det är ju faktiskt hans pengar jag har i kassan haha :)

Tjingeling!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0