Efterlysning!

Vad hände med synt förnuft?
Gick från jobbet idag och killen framför mig som var påväg ut praktiskt taget smällde igen ytterdörren på mig!
Vanligt vettigt folk brukar väl ge dörren en extra knuff så att den flyger upp en extra gång för den som kommer bakom?
Vilket får mig att tänka på en annan sak som hände för ganska länge sen, hade ingen blogg då så jag rapporterar nu istället..
På jobbet står min cykel utanför en lång korridor med fönter.. en dag när jag vandrade genom korridoren får jag se en karl som försöker få ut sin cykel därifrån, den råkade dessutom stå brevid min, och när han äntligen får ut sin cykel så river han ner min i farten! och låter den ligga kvar på marken!
Nädu, en usch och en spottloska på dessa människor!

Över till andra, mer gladare saker!
Anna var här idag, hon hade Rico med sig. Vovven har blivit stor nu och han har så söta öron att jag bara vill äta upp han! :D
Vi tog en skogspromenad på Gamlia där det var aningen mer mygg än på gatan så jag lär väl få klösa ut det lilla hår jag har på huvet inatt hehe!

För tillfället ligger jag nerbäddad i sängen och ser på Desperate Housewives, har påbörjat säsong ett igen. Det är nog faktiskt den bästa säsongen, eller tvåan kanske :P
Ska nog ta och släcka ner snart, upp och jobba imorgon igen... men nu är det bara 12 arbetsdagar kvar :)

Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0