Duktig!

Är nästan stolt över mig själv!
Har dammsugat varje litet hörn i hela lägenheten, och det är mååånga hörn kan jag lova! Blir ju dubbelt så mycket dammtussar när man har håriga katter som springer omkring :P

På tal om katter.. när vi såg Avatar här om dagen (den var jättebra btw) så tog Magen upp halva soffan...
Snacka om att bre ut sig!

trött och söt

Söt eller hur? :)

Hur som helst, när man var klar med dammsugarn så torka man golven, luktar så gott när man har nygjort det :)
och snart ska man ner och hämta tvätten, efter det blir det att slänga all skit man nån gång bestämde sig för att köpa och behålla haha! Värdelöst...!
Och slutligen blir det att handla! Blir nog bara att fara på konsum idag faktiskt, har inte så mycket på inköpslistan :)

Nä nu ska blommorna duschas!

Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0