Utgång..

For till Nidde och Mia igår på party, kul kul!
Härligt med människor som vill lyssna på samma musik som jag :D Naha!
Himlarns trevligt var det iaf! Vi fick till och med tårta med jordgubbar på! Inte så konstigt kanske med tanke på att Marina fyllde år, hehe :P Gott och bra var det iaf!

Sen tog vi taxi till stan, jag blev fast helt ensam längst bak i det andra baksätet, hur det hände vet jag inte men den bju ja på, håhå!
Vi for på Droskan av alla ställen.. har inte varit där sen man jobba där, länge sen :P
Träffade inte så många man kände men det kanske inte är så konstigt egentligen.. Hur som helst så hade vi trevligt där vi satt och fula oss vid bordet, kul kul att fuldansa också, mindre kul när nån lekte ficktjuv.
Ibland blir man bara förbenad!

Lite lagomt sne idag, har redan hunnit äta 3 gånger sen jag gick upp... och nu börjar jag känna mig hungrig igen..
Förstår inte riktigt varför man måste bli så satans hungrig när man har dränkt sig i alkohol dagen innan, hade hellre varit en sån som inte vill äta nåt alls på bakisdagen, nån som vill byta? :P
Känner att jag börjar rulla snart :P haha!

Idag blir det nog lugna pucken! Hade tänkt fara och kolla på tapeter idag men jag tror inte att det är på menyn längre. Vi får nog fara dit imorgon istället när vi är piggare :P
Sen får vi se vad kvällen bringar, något roligt kanske? :)

Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0