Usch!

Hittade en larv i tvättkorgen nyss, äckligt!
Liten brun vidrig sak! Och om det fanns några fler där nere så hoppas jag som dör av en omgång i maskinen! Försökte hitta en bild på den på internet, men där finns så mycket så det fanns inget att hitta.
Om jag inte minns fel så hittade Eric en larv också nån gång.. ska se om det kanske är samma sort...

Nu blev man sådär äcklad och tänker att man inte kommer kunna ha på sig nå kläder eller sova i sin egen säng... bläkas!
Hittar jag några fler så blir det fan anticimex!
Nån kanske har nå tips på ett riktigt plågande insektsmedel som gör att dom försvinner? Jag är öppen för förslag.. Helvetet vad många som har små skadedjur hemma..

Nu kom jag på en sak, eftersom den var i tvättkorgen så kan den ju faktiskt ha följt med från stugan. Man kan ju iaf hoppas på det, skulle kännas mycket bättre om dom kom därifrån.

Nä, en usch på detta!

Tjingeling!


Kommentarer
Anna

Nu har jag äntligen hittat din blogg! jag ligger lite efter :P Spännande med larver i tvättkorgen!

2010-07-21 @ 00:44:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0