STORA NYHETER!!!

Katterna fångade en liten näbbmus i helgen! :D
Pyris hittade den men självklart så ville Magen ta åt sig äran så han snodde den av hon :P

Helgen har varit skithärlig!
Grillade massa gomat på fredagen med familjen Thorén som var ute och hälsa på oss på Bredögen, blev kubbspel, pickadollskjutande, bastu och bad :D
Inte lugna bilder haha, vi tog över 200 bilder, det var ett tag sen kan jag ju lova!
Sen tog Lena och Nisse med sin kamera också så då blir det ännu mer haha!

På lördagen var alla lite smådragna och segstartade, men efter powernapen så kom vi igång med maten... Kräftor och farmors paj!! Det var härliga grejer måste jag säga :P Smaskens!
Kvällen ägnades åt fotboll och Lawrens of Arabia, även kallad El Aurens nahaha!
Sen vart det natti natti och upp tidigt nästa dag... som är idag...

Vi for till Sävar för att fira Jasmines 24 års dag, som egentligen är nästa vecka, men eftersom dom är nere i Jönis då så fick vi ha kalas idag istället!
Massa tårta och chokladkaka slår ju aldrig fel :P

Nu har jag och Eric ganska nyss kommit hem, sitter här i fläken... i våran lilla bastu här inne i lägenheten haha :P Inte lätt alla gånger!

Storslagen middag ikväll: MAKARONER OCH KÖTTBULLAR!!

Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0