Sjuk eller bara allmänt sne?

Det är seriöst någe fel på mig....
Trodde att jag hade slutat blöda näsblod men icke sa nicke! Nu är kudden helt röd igen :(
Vristerna är åt helvete, går det inte över snart så måste jag nog kasta mina nyinköpta dojjor och skaffa likadana som jag hade förut...
Sen gjorde BHn att jag mådde illa idag också... Udda kropp eller vadå?
Nån som vet nån medicin som tar bort allt och gör det bra igen?
Är ganska less nu...

Det glädjer mig iaf att solen tittar fram nu! hoppas den stannar uppe fram till helgen! Då blir Örträskresan så mycket roligare, vi vill ju kunna hänga på stranden också, eller vad säger ni folket? :P
Blir att packa väskan ikväll så man kommer iväg i vettig tid imorgon, vi ska ju hinna handla också :)
Sen tänkte jag överglänsa alla med att fånga största fisken, haha!

Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0