Satans tvätt!

Och satans jag!
Hur många gånger har jag inte sagt åt Eric att inte lämna saker i fickorna innan kläderna ska in i maskinen, och nu sitter jag här idag och är förbannad på mig själv, för nu är det jag som har gjort det!
Tog ut tvätten nyss och upptäckte gula fläckar på mitt nya blåa linne och mina vita leans.. och vad hade jag då i fickan? Jo, cigaretter!
Så låt oss nu inse en gång för alla att cigaretter är JÄVLIGT dåligt!
Jag körde in alla ljusa kläder i en till tvätt, vet inte om det är bra tänkt eller inte men jag hoppas på att dom försvinner... annars är det bara att slänga bort skiten... suck!
Detta förstörde hela min kväll! Jag som haft en så bra dag...

Var ute och slängde med Anna en sväng och köpte presenter till Jasmine, sen for vi till Tomtebo och käkade glass och mysa lite med vovven :) Han har blivit stoooor!! :D Skitgullig!
När jag sen kom hem igen så slog jag in paketen, och om det finns nåt som får mig på bra humör så är det att slå in paket, naha! Kul kul! Nu längtar jag till jul! (Körde på ett rim där).
Och sen förstörs allt med tvätten.. borde gå och gräva ner mig nånstans.. fy fan..

Men jag får min nya lampa idag så det kanske får mig på bättre tankar, montera lite är alltid roligt, lika så att få nya grejer att inreda vardagsrummet med :)
Dags att hoppa vidare!

Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0