Rutten datummärkning!

Öppnade en fläskfilé som jag köpte i veckan, den var inte riktigt lika fräsch som datumet sa! BLÄ!
Bara tur att jag inte är helt igentäppt i näsan annars hade jag aldrig kännt den ruttna lukten som fyllde hela köket och då hade vi alla blivit matförgiftade!! USCH!

Känns som att jag är lite på sniskan... är nog på gränsen att bli sjuk.. har nyst helt okontrollerat hela veckan, är snorig som fan och idag har jag börjat hosta också.... taskig timeing :/
Hoppas på att det drar förbi snart...

Nu ringde Eric och beställde pizza så snart är middagen serverad.. jag som skulle sluta äta så mycket pizza... dumma fläskis!

Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0