Resten av sommarn?

Vad ska vi göra med dom dagar vi har kvar innan hösten kommer knackandes?

Man ska hinna med att fara till Örträsk, till Stockholm.. och hoppa förbi en sväng på Holmön när det är visfestivalen...
Så, vad säger folket om att hälsa på i min stuga i Öris dagarna innan Visfestivalen? Det vill säga ons-fre? Hoppas folk är lediga.. vi måste ju hitta nåt datum som passar alla.. ett himlarns krux det där med passande datum. Nä, inte lätt alla gånger!
Jag får ta och höra runt vad som gäller :P

Och när blir det kräftskiva igen? Man kan aldrig få nog med kräftor! :D
Speciellt med den fina lagen med porteröl!
Framtidsplaner, framtidsplaner.. Det är så mycket man vill hinna med hehe!

Denna dagen har dock inte varit så händelserik.. ganska lugn faktiskt :P Martin och Sussi var här en sväng och tog en kaffe.. Innan jag skickade iväg dom, naha! Nä, jag och Eric skulle fara och titta på tapeter men det fanns inte så mycket att välja mellan.. I mitt huvud har jag byggt upp en bild av vad ja vill ha och det är ju aldrig bra för det brukar sällan bli så :P
Som vi diskuterade igår i stugan..

Vi var ute med Nidde och Mia och spelade lite badminton, jag och Mia ägde Grabben, sen for vi ut med båten och fiskade! Med det nya spöet fick jag napp! En stor och tjock aborre! Men som vanligt hann den aldrig xse insidan av båten.. den slank iväg innan jag hann dra upp den :( Men jag kan ju vara lite självbelåten över att jag var den enda som fick napp, naha! :D

Nej, nu ska jag fortsätta se på Morden i Midsomer!

Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0