MÖÖÖÖ

Om man klickar i att man vill ha sms avisering så antar manju att man ska få det också! Kollade mailen nyss, vilket jag nästan aldrig gör... och där har jag påminnelse efter påminnelse om att jag har ett paket på Preem.. Det är den där klänningen som dom glömde skicka med sist.. dumma dum dum!
Bara tur att Lena ringde och undra om dom hade hört av sig än.. För sista uthämtningsatumet är nästa vecka! Tänk om jag hade missat allt ihop!

Då blir det att fara på Obs och handla lite senare och då får jag svänga in på preem en sväng också :P

Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0