Mjao!

Katten vill äta upp dataskärmen!

Lönebeskedet idag, mycket mer än jag hade tänkt mig... men men, enligt Eric är det inget som är fel men man kanske måste gå bakom ryggen på han och ringa Nisse.

Mulet idag.. hoppas på att det blir sol imorgon! Vill så gärna att det inte ska regna i veckan :P
Hade tänkt ta ner hyllan i datarummet idag. Lilla Pyris använder den för att hoppa upp på garderoben som har ett mellanrum på kanske 10 centimeter upp till taket, vilket betyder att hon ryms men inte Bubba. Han blir lite avis och försöker ta sig upp och försöker slå till hon..
Det är en sån där IKEA hylla som har maxvikt på 5 kg. Så när dom hoppar upp och ner på den så börjar den hoppa ur gängorna, så att säga..
Kommer sluta med att dom river ner den och hela väggen följer med, naha! Men det är est jobbigt att Bubbsen blir ledsen för han är för stor :P

Kämpar och kämpar men komme ringenstans...

bubb


Gumman skrattar åt Magen.. och Magen är ledsen..

avis


Inte lätt alla gånger..........



Nog om det, ikväll blir det iaf att hälsa på hos Sussi och Martin :) Ta en  kaffe som grapparna skulle ha sagt :P
Ska bli trevligt, var ett tag sen man var där nu så! Snacka gojja och ha det bra!

Dags att göra en packlista för Örträsk. Jag får en knäpp om jag inte gör packlistor för då har jag ingen koll... jag är lite av ett kontrollfreak :P

Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0