Jopp!

Nu är batteriet bytt och räkningarna betalda :P
Och nu har jag bestämt att slänga alla halens och ellos tidningar innan jag öppnar dom, jag har en tendens att köpa för mycket... hehe :P Nu får det vara slut på det.. Måste spara inför framtiden!
Födelsedagar, utlandsresa... och även om jag blir mobbad som börjar tänka på det i slutet av sommarn: JUL!! :D
Älskar julen! Men mer om det senare.. typ när det faktiskt är jul..... :P

Nä, efter detta Bonesavsnitt så får jag nog ta mig i kragen och diska klart....

Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0