Jodu..

Då saka bara semestern få sjunka in!
Har varit på begravningn idag så jag har inte riktigt hunnit ikapp :/

Blir att hämta Jäsen på flyget ikväll, dyngox'n ska campa i min soffa i helgen haha!
Och eftersom det tekniskt sett är hennes förfest imorgon så får hon faktiskt hjälpa till att röjja undan lite, inte mer än rättvist, eller hur? :P

Under dagen imorgon blir det Bjurholm, gå på lite marknad och hälsa på farmor en sväng. Kanske hittar man något roligt att köpa, annars kan man ju alltid gå på ponnyridning? haha!

Frågan var ju bara nu vilken middag det ska bjus på i Lilja-Thorén huset ikväll, idéer?

Vi dammsög Polish idag, och nästan drog av han pälsen.. han lossar så mycket hår nu så vi måste nog fråga veterinären vad man kan ge han mot det, vet iaf att Molle boll boll fick några vitaminpiller för sånt, Martyman kanske vet?

Sen har vi Gumsmums som alltid är lika söt...
En liten tiger

Lilla tiger!

Höga höjder är bra.


tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0