Hoppla!

...Sa ryttarn till kusen!

Var med Eric till vägverket idag, fixa nytt körkort, nån var ju tvungen att intyga att Eric var Eric så att säga :P Det gick bara bra på det, han fick ta ett fräsigt nytt foto också :P
Och medans han gjorde det så uppdaterade jag mina vägmärken, vissa man inte ens visste att dom fanns haha, inte bra för resten av alla ute på vägen.. fast om man tänker efter så är det nog många som inte vet vad en del märken betyder hehe! Såååå, jag känner mig inte så värdelös som jag borde :)

Efter vägverket for vi på banken, frågade hur det var med att fixa nytt visakort men tydligen måste man ha en giltig leghandling.. Vilket jag inte riktigt förstår för när jag beställde ett nytt visakort så kan jag inte minnas att jag ens var på banken.. iaf inte första gången för då räckte det med att spärra kortet så skickade dom ett nytt på en gång. Dessa regler kommer göra mig knäpp nån dag :P
Men nästa vecka kommer hans körkort så då får han springa på banken igen, och det bästa med det är att jag slipper följa med, nahahaha! :D

Resten av dagen har varit hyffsat lugn... somnade en snabbis och drömde en mardröm!!!!
Var ute på resande fot, till Öris, tillsammans med Erics lillkusin av alla människor :P ..Vi satt på bussen tillsammans med kissarna som satt i buren.. Vi kom fram till Öris och då var det bara jag, Eric och mormor och morfar där.. vet inte hur Ludde försvann, men hux flux var han hos sina föräldrar, haha :P
Sen, lagom till middag, upptäckte jag att mina små kissemissar saknades! Hemska tanke!! :P
Och som vi letade efter dom, ringde runt och var helt skräckslagna med tanke på vad som kunde ha hänt dom!
Och då vaknar jag.. Som tur är så är Bubbas där när jag öppnar ögonen :) Söööööt!
Sjuka drömmar man har ibland...

Nu blir det Bones..

Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0