Hemma igen!

Kom hem från stugan igår efter två dagars partajj! Härligt och bra tyckte jag att de va! :D
Den grillade kycklingfilén vart perfekt måste jag säga! Och alla som va så rädd att det skulle bli torrt eller rått hehe :P Men jag tror nog alla håller med mig när jag säger smaaaaskensss!!!
På torsdagen blev det kräftskiva, också himlarns mumsigt! hehe!

Sen måste jag nog erkänna mig besegrad i kubb :P Vann inte en enda gång om jag minns rätt, haha!
Vi tar revansch nästa gång!
Vi körde Badminton också mn det gick inte riktigt bra för nån tror jag.. Vi körde rundbadminton och vi var bara 5 personer så det gick lite dåligt hehe :P Men den gången var jag faktiskt i finalen båda gångerna! Nahahhaha!

Blev inget fiske för mig... Jag och Mia var dusktiga och stannade och gjorde mat hehe :P
Vilket kanske var lika bra för grabbarnas fisketurer var inte så lyckade, nån liten firrelirre var allt dom fick!

Kom hem igår och bodde i duschen ett tag :P Alltid härligt att komma hem efter man har varit borta :)
Sov till och med nästan ostärt inatt :P
Dags för lite Vänner!

Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0