God Morgon!!

Inatt sov jag faktiskt himlarns bra! Vaknade bara 3 gånger :)
Jag tror det funkade med att stänga fönstret, då blev det jämnvarmt i hela rummet istället för jätte varmt under täcket och kallt utanför täcket :P
Det är ju ett plus att det inte är lika varmt ute nu som det var förut.. Då kunde man inte stänga fönstret för då blev man stekt istället, naha!

Näsan är forfarande uppkäftig och snorig... Hostan har blivit värre... gör ont när det skrapar i halsen :(
Hoppas det går över snart...
och hoppas det slutar regna snart... annars blir det inge roligt om man far till Öris...

Nu ska jag fortsätta se Vänner och läsa tidningen tror jag!

Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0