Första semesterdagen

Riktigt skönt att kunna sova ut på morgonen och vara allmänt slapp en måndag :P Har hunnit med att vara duktig också, har städat lite i frysen, nu finns det äntligen plats för lite annat än bär och kakor haha!

Imorgon blir det att se eclipse igen, med Denise denna gång :) Inte mig emot, den var som så bra så det skadar ju inte att se den igen :)

Planer har börjat smidas inför helgen också, Jasmine och Lena har shoppat en massa och Dennis kom upp igår så nu är hela gänget samlat i norrland hehe :P
Ska bli roligt med lite grillat med stora tocka släkten i Öris och lite tårta för att fira Jäsens födelsedag, inte helt fel det heller :) Fiska, bada och se kissarna springa runt i träden :)

Börjar känna mig hungrig... lite lunch kanske?

Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0