Effektiv!

Idag har jag äntligen rengjort ugnen! Det var på tiden kan jag lova.. sen att det var två glas på luckan som jag inte fattar hur man her isär är ju en annan sak... rutan får se lite skitig ut tills jag får hjälp med det :P Men nu går iaf inte brandlarmet igång varje gång man steker nånting där inne haha! :D

Och till er som sitter på nålar för att få reda på hur det gick med min tvätt igår.... KANON!
Allt vart prima vitskinka igen, fläckarna borta för all framtid! Tjohoo! :P
Inte behövs det nån Vanish skit för det inte haha!

Har varit och handlat lite mat till på lördag idag också, blir årets första kräftskiva tillsammans med Jasmine och Dennis! Gottgottigottgott!
Så imorgon blir det att koka lagen och lägga i kräftorna :) MUMS! Ska göra farmors paj till, också smaskens! Jäsen är ju lite dålig på det där med kräftor så hon får gräva i den istället :P

Min nya fina epilator gjorde debut idag också, kan ju inte påstå att det var det skönaste jag har kännt.. Pain så in i norden! Det är inte precis så att man hoppar på tåget på en gång, men nog ska det gå att vänja sig vid det hehe!
Blev iaf halvgjort idag.. så nu är bara en halva av benet bortryckt, haha!

Undra om man kanske skulle ta sig en kopp te.. Det har varit så varmt ute så man blir ju inte direkt sugen.. men nu känner jag mig mysig så nu är det nog dags :)
Kanske krypa ner i sängen med en bok och ha det bra. Ska ju upp tidigt imorgon så det gäller att inte vara uppe hela natten...

Tjingeling!


Kommentarer
Martyman

haha molle boll boll! prova ge han oljast. (med prickar over oet och aet :) det rekommenderade veterinaren! finns att kopa pa ica. katterna alskar det! sorry att jag ar lite sen att skriva haha saknar dig!

2010-07-10 @ 14:27:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0