Ding dong

Följde med Sussi till Hörnefors idag och kolla på kläder, alla hittade nånting och jag blev en copycat :P En grå sommarklänning :)
Lunchen infann sig på Café Viktoria eller vad det heter, det under barnens hus. Blev en Skagenbaguett och en chokladboll till efterrätt, och innan vi gick därifrån så köpte jag en mjukglass med tutti frutti strössel, naha!

Eftermiddagen tillbringades på gräset på baksidan, tycker mycket mer om gräs än lera :P
Solade och hade det gött! Och som vanligt lite allmänt skitsnack också :) Tyckte mest om när våra planer på utlandsresa började smidas, vi får se vad som händer och fötter på den kanten.
Men visst skulle det väl vara nice om man fick fara till värmen mitt i vintern? :D

Sen fick Sussi skynda till jobbet och då insåg man hur trött man blivit. Solen kan verkligen ta död på en ibland :/ Men efter en uppiggande dusch vart man nästan så gott som ny igen :P

Har iaf klargjort mina planer på att göra om i sovrummet för Eric, han verkade tycka att det var en kanonidé! Naha! Så i helgen blir det att titta på nå tapeter och kolla om det kanske blir nåt inköp, ROLIGT! :D

Nu går kissemissan på väggarna så...

Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0