Tavlor

Såhär blev det när jag satt upp tavlorna!



Ganska så tjusigt! Jag ska känna några dagar om dm passar där annars sätter jag dom på den andra väggen :)


Kan visa en bild på min goda planka som jag åt i måndags också...



Smaskens! Som sagt, man borde äta planka mycket mer än vad man gör :)

-

En sista liten bild, en frågebild så att säga....
Katten, som vi redan har så mycket problem med, har ett sår på ena hasan (heter det så?)



På gränsen att bli ett öppet sår och det ser ut som att det är lite svullet, men verkar inte göra ont. Tror ni det kan bero på att han sladdar runt hörnen? vilket är vanligt förekommande..
Tänkte om man ska behöva linda benet eller om sånt där brukar läka av sig själv?
Det har blivit värre senaste tiden, annars är han alltid kal på hasorna.

Tips?

Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0