Okej.

December har börjat och jag känner mig inte som jag brukar..... Måste inhandla mer julklappar och kanske lägga fram dom istället för att gömma dom i lådan. Det blir ju ingen julkänsla av att låta klapparna damma nånstans där man inte ser dom :P
Imorgon blir det nog att slå in några nya julisar, bland annat dom jag köpte i tisdags :) Det borde sätta fart på det hela!

Sen måste jag säga att jag peppar tills alla mina kära favoriter kommer hem till Umeå! Jag slår inte ner på nån av dom som faktiskt bor hemma (dom är också favvosar), jag bara längtar till min syster, nuvarande i Jönköping.. till min barndomskompis, nyvarande på Nordirland.. och min svägerska nuvarande i Västerås :) Det blir extra underbart att träffa folk som man inte träffar på så länge! Bara tre veckor kvar till julafton nu så jag känner mig väldigt avslappnad i kroppen, några veckors ledighet :) Kanske hinner jag bli sjuk under den tiden? Gärna med feber och hela skiten hehe :)
Jag kan vara en av få som faktiskt längtar efter sjukdom. Speciellt när man har en förkylning som aldrig vill ge sig :(

Slutsvammlat för ikväll. Ska se på senaste avsnittet av Vampire Diaries och kanske längta lite grann till allt julgodis vi ska göra imorgon :)

Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0