Nyårsafton

God morgon alla glada läsare!
Klockan är nu halv 10 och jag ska väl ta mig nå frukost snart. Vaknade för typ 2 timmar sen och kunde inte somna om, för mycket nysningar och hostningar..

Hur som helst ska vi åka iväg till Degernäs vid 13 tiden. Börja fixa och trixa med maten och badtunnan :P Jag ska ha på mig min nya klänning som jag hittade på stan i veckan :) Tur jag hittade nåt annars vet jag inte riktigt vad jag skulle ha haft på mig, garderoben passar ju inte riktigt längre. Men det ska bli ändring på det efter denna kväll, nyårslöften ni vet hehe!
Funderar på att ha lockigt hår ikväll också, och kanske nån snittsig uppsättning. Får se vad jag bestämmer mig för. Kommer nog hur som hellst bli en bra kväll, men himlarns god mat, oxfilé blir ju sällan dåligt :P

Glömde ju berätta om fotograferingen som jag poch mina systrar var på i tisdags. Modern ville ju ha porträtt av oss  alla tre tillsammans, man kunde ju bli bättre på bild men som tur är så är det ju inte jag som ska ha fotona hehe. Kanske bara tar en gruppbild som jag kan ha här hemma, får se vilken som man ser bäst ut på hehe!

Nä, nu skriker magen efter mat, får bli en hårdbrömacka med falukorv, mums!

Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0