Kattuppdatering!

Gumsan är dum med Bubbas :(

Hon fräser och morrar åt han hela tiden, stackars lille Bubbelubb :( Hon känner väl inte igen han efter veterinärbesöket. Han luktar nog annorlunda och så. Hoppas bara att det är tillfälligt och att hon inte stöter bort han totalt. Man har ju hört historier om när en katt snor bosstiteln från en annan... Dom blir så dum så dom inte ens låter den andra använda samma låda eller äta på samma ställe.. Hoppas det inte blir så. Även om Bubben är dålig och svag för tillfället så kommer han ju bli frisk och stark igen. Då kan han kicka Gumsis ass, dumma kisse.
Vill att allt ska bli som vanligt, men hur lång tid kommer det att ta?

Imorgon blir det att shoppa mer julklappar! Och även några till mig själv :P

Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0