Julkort

Nu är julkorten skrivna, saknas bara frimärken :) Visst var det den 16e som var sista dagen att skicka?

Igår var det middag ute i Degernäs! Himlarns trevligt! Synd bara att Sussi var tvungen att fara tillbaka till jobbet där på slutet :/ Men maten var skitgod.. och vinet likaså :P hehe! Dom har fått det väldigt fint nu när alla kartonger är borta hehe :)

Var också och gjorde julgodis under dagen på Umedalen. Så nu är frysen full med goa grejer :) Man kanske ska ta sig en liten knäck att suga på :P Nästa helg blir det att baka lussekatter :D MUMS!

Den här dagen är lite sämre. Min lilla Bubbilubbas är sjuk :( Han har gått omkring hela dagen och försökt kissa utan större framgång. Dom få tillfällen han lyckas så är det bara ett par droppar med blod i :( Stackars stackars... måste göra jätteont. Han ligger helt utmattad i tvättkorgen nu.. Blir att fara till veterinären imorgon. Eric tar han direkt på morgonen. Hoppas det inte har gått allt för långt så att han bara behöver lite medicin. Tycker så synd om han och det finns inget man kan göra nu eftersom ingen har öppet.
Frågan är bara varför han har försökt kissa på andra ställen än lådan? Han har försökt i sin kartong och på min väska av alla ställen, någon som vet varför han gör så? Det är synd för nu kommer han få vara instängd på toan inatt.. nä, nu ska jag gå och klappa på han lite grann.. lilla bäbis :(

Tjingeling.....


Kommentarer
sandra

Men huvva va tråkigt att han kissar blod :/

Katter som mår dålig eller är missnöjda kissar överallt och väljer därför bort sin kattlåda för att visa att den mår dåligt eller visa sitt missnöjje över någonting....



In till vetrinären direkt imorgon, han kan ha fått urinvägsinfektion eller kan det vara problem med njurarna.. Bubbas kan även ha blivit kall om urinblåsan eller fått någon infektion i kroppen. Välj att söva ned han under narkos för ett blodprov!



Krama han från mig och Gizmo!!

2010-12-05 @ 23:18:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0