Julafton!

God morgon alla tomtar där ute!

Idag är det julafton, härliga julafton! :D
Om en time bär det iväg till julfrukost på Carlshem, gott! Börjar bli lite hungrig nu. Vi ska byta paket och ha det mysigt tillsammans :)

Kissekatterna har fått sina julklappar nu på morgonen, skitkul! Mycket roliga leksaker hehe :P Dom har skuttat runt på bakbenen mest hela tiden hehe, ser ganska så skoj ut :P

Längtar till att få träffa släkten också! Upp till Öris åker vi nån gång innan kl 12 skulle jag tro, så vi hinner med blötan :) Sen blir det att fira jul på gammalt hederligt vis, med kalle anka och hela köret, ni vet han utan byxor :P

Gårkvällen var skoj som få hehe! Blev lite (ganska mycket) senare än vad som var planerat men det var det värt hehe! Grabbarna fixade middag, klyftpotatis med helstekt oxfilé och rödvinsås :) Mycket gott, vi borde låta dom fixa käk oftare! Vi drack glögg och gjorde apelsiner med nejlikor, finfina mönster måste jag säga hehe :) Blev massa sällskapsspel också. Med andra ord en kanonkväll! :D

Dags att börja göra sig i ordning! Ha en riktigt god jul nu allihop!

Tjingeling!


Kommentarer
sandra Lilja

Tack för erat sällskap på julaftons morgon, jag hade det jättemysigt :)

Och tusen tack för alla julklappar ;)

Kramar

2010-12-26 @ 09:41:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0