Idol final

Ja ikväll avgörs det -Sveriges största musiktävling!

Naha :P Skojas bara. Det där rabblet överlåter jag åt Peter Jihde :P
Men i mina ögon så var då Minnah bäst, hon klarade alla låtar medan jag tycker att Jay egentligen bara klarade Like a prayer... Men eftersom han är så omtyckt så får vi se hur det går med det.
Spännande spännande.... :P

Till något helt annat! Var på kurs idag, roligt! Om hur man redigerar, fixar och trixar med hemsidan på jobbet :) Ska bli kul att börja hoppa runt där och göra lite nya saker. Det enda jag egentligen har kunnat sen förut var hur man ändrade och publicerade matsedeln så det var nice att få lära sig det andra också :)

När jag kom hem idag hände inte mycket kan jag lova. Käkade middag och sen somna jag i soffan, snark! Det är så härligt när fredagarna faller bort sådär, eller hur? Inte riktigt... vaknade kanske 5 minuter innan idol började så då gick jag upp och såg det. Är dock fortfarande trött.. lite irriterande faktiskt.
Sen verkar det som att någon har party här i huset för jag hör massa dunk dunk dunk hela tiden... Måste va fetparty eftersom man sällan hör så här mycket :P

Nä, helgen kommer bestå av lite julshopping (köpte mer julklappar idag) och lussekattsbak! Sen tänkte jag kanske utmana mig själv med att fösöka göra ett pepparkakshus, får se hur det går.. Möjligt att det slutar med en massa kostigt formade vanliga pepparkakor :P hehe

Nä, ett avsnitt Bones och sen får vi reda på resultatet.

Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0