Det var ett tag sen

Ja nu är det nästan en vecka sen jag skrev, men jag har haft så roligt så jag bryr mig inte hehe :P Julafton var kanon! Mycke folk men inte riktigt lika mycket gnabb som jag var beredd på, tur det, annars hade väl Eric sprungit där ifrån och aldrig kommit tillbaka haha :P
Vi var förbi hos farmor en snabbis på juldagen när vi var på väg hem och på kvällen blev det Holmsund hos svärfars. Mycket trevligt och lite mer julklappar hehe :)

Annandan blev det party, fick träffa Martyman och hennes boyfriend. Var ju ett tag sen nu hehe Förhoppningsvis snart igen hehe :) Vi for hur som helst på Allstar, det ångade fylla uppe vid borden, kvavt som få. Men skojj ändå. Kvällen avslutades på Max och efter det gick vi hem och var ful i soffan, hela vägen fram tills dom blev hämtad av Martys moder :)

Måndan var man lite trött, men inte alls så mycket som jag trodde att jag skulle vara, härliga grejer! På kvällen planerade vi nyårsmaten, det blir nog himlarns mumsigt tror jag :P Jag och Jäs ska handla lite grann idag var det tänkt :) Efter att vi har varit på Leos Lekland med lilla kusinen, blir nog en ansträngande dag med mycket spring och lek hehe :P Ska snart fara så jag måste fixa lite käk och fixa till mig.

Tjingeling!


Kommentarer
Bettan

oh my gosh, jade jag inte jobbat hade jag också hängt på leos idag! ;)

2010-12-30 @ 23:02:24
URL: http://elisabethlundell.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0