Bada?

Bubba har badat i handfatet idag. Tror han saknar stugan lite grann :) Intressant när det rinner vatten ur kranen hehe! Det tråkiga är ju att han blev dålig inatt igen.. Jag trodde att det bara var Eric som inbilla sig eftersom han inte var så konstig igårkväll, men tydligen blev det värre under natten så vi ringde veterinären imorse och han skrev ut mer medicin och dessutom rekommenderade han ett nytt torrfoder som vi ska köra på nu ett tag och se hur det går, dyra grejer.. men det är ju till min älsklingspojk :P naha!
Och glad blev han när han fick den flytande medicinen igen, den är ju såååå god :P

Nu är planerna för denna julevecka uppgjorda. Imorgon blir det troligen bara att koppla av och göra ingenting, vila upp sig infr det som komma skall..
Torsdag händer mycket, hade tänkt träffa stekis efter jobbet en sväng, innan hon börjar jobba, så många scheman man måste tänka på :P och på kvällen blir det uppesittarkväll med mariedalsborna, ska bli trevligt! Kanske ska man bju på gerweis hemmagjorda glögg då? hehe :P
Julaftonsmorgon blir det julfrukost hos svägerskan med sambo, känner peppen kan jag lova! Myyys! Efter det åker vi upp till mormor och morfar och är där under dagen och själva aftonen! Är alltid så mysigt när man är där och firar jul, sen är ju nästan hela släkten där också så då är det ju ännu roligare :) Sen sover vi där den natten också.
Juldagen blir det att hälsa på farmor på vägen hem en sväng innan vi landar i Holmsund, som det ser ut nu iaf. Himlarns nice faktiskt!
Annandagen blir det party! Då får man äntligen träffa Martyman igen! Min sköna böna ;) Blir väl utgång nånstans var det tänkt, får se vad det finns för ställen som vill släppa in oss :P Men det blir nog kul hur som helst :)

Sen ska jag ta och sätta upp mina nya tavlor som jag har fått hem nu, och ta kort på dom så ni får se hur fina dom är :)

Men god jul på er då :P

Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0