tvätt!

Idag är det tvättmaraton nere i tvättstugan!
Allt som vidrört larverna ska in i maskinen :P har beräknat att det blir ca 6 tvättar. Irriterande att man inte kan boka en hel dag, 4 timmars pass.. det räcker nästan inte ens för två tvättar när man tumlar och hänger i skåpet. men nu hoppas jag att jag kan boka 12-16 passet annars blir det bara en tvätt idag, den som är i nu :P Men innan man kan boka nästa pass måste man tvätta klart det första! Jag vill ha en egen tvättmaskin! Nån som vill köpa en till mig? :)

Sen blir det att dammsuga köket och hallen idag, och rensa upp all kattsand från toagolvet :P Vad ska man göra åt detta?! En fråga till Anna -Dom där mattorna man lägger utanför lådan, vart hittade man dom nu igen? Känner att jag måste ha en, annars blir man ju aldrig av med det.. Kommer få sopa upp grus resten av livet.. suck!

När städningen är klar ska man packa ännu en väska till helgutflykt! Ut på Bredögen en sväng! Känns som jättelänge sen man var där ute nu:P Då ska jag passa på att ta hem saker inför vintern också! Kanske blir det nån strandutflykt om det är sol också :)

Tjingeling!


Kommentarer
Anna

Jag köpte den på maxi :) all sand fastnar ju inte där men en stor del iaf.

2010-08-08 @ 21:58:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0