Träning

Ja då hade man sin första träningsdag igår :P Känner mig ganska så duktig faktiskt! 20 minuter tog det och sen orka jag inte mer, haha!
Men det blir det ändring på! Målet är väl att kunna orka träna en hel timme till slut :P
Så vi får se hur lång tid det tar innan jag uppnår det!

Snart kommer Martina hem en sväng också! Synd bara att hon är upptagen på helgen... bara synd för oss iofs eftersom hennes familj förmodligen tycker att den helgen blir underbart nice :P Inte alla gånger storsyrran gifter sig :) Men vi får göra det bästa av situationen och hitta på något som inte behöver betyda utgång :)
Ska iaf bli kul att träffa hon igen!

Och nu blir det nog att beställa bilder tror jag... Måste få klart det dumma kollaget nån gång.. Sen tar jag nog hem en solnedgångsbild också även om ingen har hjälpt mig att komma fram till vilken, buhu :(
Men det bli nog bra! Så får den hänga i sovrummet sen :)

Dags att klicka vidare!

Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0