Sol!

Solen skiner och torkar bort regnet från vägen :)

Middagen är uppäten, mjukisarna är pådragna och förhäxad är i dvdn! Dagen har varit lite lagomt slapp :) Bra att det inte är allt för stressigt på måndagar! Har gjort massa landgångar idag, det var faktiskt himla skoj! Något annorlunda för en gång skull :) Skönt när det inte bara är samma sak som beställs hela tiden.
Det drog dock ut på tiden eftersom vi inte fick några varor förrän vid 2 tiden idag.. I vanliga fall brukar vi få dom runt 11 tiden. Lite smått jobbigt men jag hann nästan stämpla ut samma tid som jag hade tänkt mig. Bara 10 minuter efter den egentliga arbetsdagens slut hehe :P

Hämtade ut resten av mina bilder idag också, så nu blir det att klippa och klistra i mina album och sätta in sista bilden i mitt kollage! Äntligen! Efter 4 års tid är det äntligen fullbordat haha!

Sen kan jag ju bara meddela att ungdomsmottagningen är en skrämmande plats :P Kände mig jättegammal i väntrummet idag, kändes som att det bara var unga ungdomar där. Blir nästan skönt nästa år när man inte längre får gå dit för p-piller, för då räknas man som gammtant och får gå till nån vårdcentral eller nåt :P

Nu blev det kallt så nu ska jag krypa ner under en filt och ha det skönt ett tag innan det är dags för dagens träningspass :)

Tjingeling!


Kommentarer
martina

haha jag vet vad du menar! jag kande mig som om jag var 20 ar aldre an alla andra pa ungdomsmottagningen! varsta rutinerad! haha tack for senast!

2010-08-31 @ 01:17:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0