snor...

Finns det någon operation eller nåt som man kan genomgå för att det ska sluta produceras? Är nådigt less på att vara förkyld nu. Var så rädd om halsen i morse så jag linda in den i en halsduk :P Vantarna fick också hoppa på. Brukar det vara såhär kallt i slutet av augusti?

Imorgon börjar september månad. Vilket betyder att jag då har tränat i en hel månad, gud vad jag är duktig :D Då ska vi se om jag har tappat nån centimeter runt låren eller inte nahahah! ;)
Annars får vi ta och anstränga oss mer. Jag skulle väldigt gärna vilja komma i mina klänningar igen.. :( Jag blev jätteglad idag när jag trodde att jag hade hittat lite magrutor, men det visade sig vara en valk så då blev jag deppad igen haha :P
Men men, sånt är livet, man kan inte alltid få som man vill hehe!

Lite jobbsnack då.
Nu ska jag börja kocka på tisdagar för att bli varm i kläderna, eftersom jag kanske kommer måsta hänga vid spisen mer senare i höst. Får ju se hur bra det går. Personligen så tror jag att jag kommer gå bra men det stoppar inte mina panikkänslor som jag vet att jag kommer få. Det är bra att Kennet kommer att vara i närheten hehe. Man är ju som sagt lite lost i köket nu för tiden när man inte lagar så mycket mat, utom hemma då men det är inte samma sak.
Blir jobbigare v 37 när han är borta och jag ska ta hand om köket hela veckan, skrämmande!

Nu ska jag springa ner i tvättstugan och stoppa kläderna i torkskåpet.

Tjingeling!

PS. Saknar Eric när han jobbar eftermiddag... :( DS.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0