Smutstvätt!

Skickade ner Eric i tvättstugan nyss :P MOAHAHAAHAHA!!!

Länge sen sist, har varit lite smått småtrött senaste dagarna och i helgen var jag ju i Fjollträsk och där kan man ju inte sitta vid datorn hela tiden för då är man oförskämd :P

Stockholm var härligt!
Fredagskvällen for vi ut och tog en drink på ett ställe som heter Skrapan.. om jag inte minns fel? Högt uppe i ett höghus md fönster runt om, Ganska så fin utsikt om man säger så :P Vistelsen blev kortvarig eftersom vi skulle upp tidigt nästa morgon, så vi for hem och surrade ett tag innan läggdags!

utsikt?
Utsikten kanske inte syns så bra, men nästan iaf...


Lördag var det upp med tuppen! Eller kanske inte... Men hyffsat tidigt iaf eftersom vi skulle på grönan :)
Blev ett himlarns sjå att ta sig dit.. Först åkte vi tunnelbana en låååång bit... sen gick vi fel(?) Så vi var tvugna att gå runt runt runt en stor hamn eller vad man nu ska kalla det?

hamn?
Vatten vatten vatten...

Efter vi hade rundat var som kändes som en 40000 mil lång kaj så orka vi inte gå nå mer så då hoppa vi på en buss där det luktade gemenskap kan jag lova :P Hur som helst så tog den oss till grönan och vips så hade vi åkbanden på och kutade in bland alla karusellerna :P Jasmine tyckte nog mest om kärlekstunneln, naha! Men jag tror jag talar för alla när jag säger att det roligaste var att höra "Väääälkommeeen till kvaasteen!" från läpparna på vad jag antar var en gammhäxa som sitter och trycker, perverst! hahah! Det blev lite av en catchfrase (stavas det så?) !! :D

En annan rolig sak var ju detta:

vild
vi åkte dock inte den men jag känner på mig att den är nog jäklarns nice :P


När vi var där så hade dom också genomrep för sommarkrysset senare på kvällen.. Vi gick förbi precis när takida spelade, och det var ju lite roligt tycker jag :)

grönan

-

När vi kom hem från grönan så blev det matlagning! Blev fläskis, potatisgratäng och madeirasås som vi sköljde ner med lite vin innan det blev utgång! Frida fixade in oss på listan på en ganska så bra krog med bra musik, iaf i början. Dom spelade typ Gyllene Tider och andra gamla låtar :)
Sen har jag en fråga, Var det Eric Saade vi såg? Naha! :P
Efter ett par timmar eller så sprang vi ut därifrån för då kurra magen efter MAX!!! Gott med max :)
Sen var den kvällen slut :P

Vaknade söndag och blev genast pepp på att gå på stan :) Hittade en massa saker som jag ville ha!
Bland annat en skinnjacka och en skjortklänning.

från sthlm

Och även dessa snygga dojjs!! :D Roligt med bruna skor för en gångs skull :P

Var iaf en bra dag :) Saknar bara att jag inte hittade några bralls men nog ska väl det gå att hitta hemma i Umeå? :P

På söndagkväll sa jag hejdå till stockholm och flög hem igen, där Eric hade tapetserat sovrummet, underbart!! Det blev så snyggt så jag vill nästan gråta! Mycket bättre än den där röda tapeten :)
bilder på det senare när jag har fått upp tavlor och kanske bäddat sängen, hihi!

Tackar iaf mina kära släktningar för helgen som var och tycker att vi kör stenhårt på att fara utomlands nästa kushelg! ;)

i rulltrapp



Tjingeling!

PS. Jullan, du saknades! DS.


Kommentarer
Anonym

Hörre du! Visst vare spybar vi var på! :P

2010-08-27 @ 00:22:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0